ҐЕНДЕРНИЙ СТЕРЕОТИП І МАСОВОКОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОСТІР: РІВНІ ПЕРЕТИНУ

Автор(и)

  • Олена Юріївна Пода Класичний приватний університет (м. Запоріжжя), Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2009.9.178441

Ключові слова:

ґендер, ґендерний стереотип, масовокомунікаційний простір, наукові роботи, огляд, ЗМК.

Анотація

У статті представлено огляд наукових робіт, які вийшли друком за перше десятиріччя ХХІ ст. і присвячені питанню «ґендер і ЗМК». Незважаючи на зацікавлення вчених до проблеми «ґендерний стереотип — масовокомунікаційний простір», наявні на сьогодні дослідження не відрізняються глибиною аналізу проблеми, широтою її охоплення. З одного боку, це виправдовується молодістю ґендерології як сфери наукових зацікавлень на пострадянському просторі, з іншого — неусвідомленням більшістю вчених важливості вивчення проблем ЗМК з позицій теорії та практики ґендеру.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-09-17

Номер

Розділ

Статті