ПСИХОМАНІПУЛЯЦІЇ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • Наталя Дмитрівна Санакоєва Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2009.9.178705

Ключові слова:

політична реклама, маніпуляція, психоманіпуляція, комунікативний процес, несвідоме, прихований вплив, масова свідомість, масова психологія.

Анотація

У статті проаналізовано маніпулятивні технології, що використовуються у політичній рекламі, зокрема виділено такі її види: логічні, «статистичні», психологічні. Окрема увага присвячена розгляду психоманіпуляційних прийомів, що використовуються сьогодні в телевізійній та зовнішній рекламі виборчої президентської кампанії 2009–2010. Визначено авторське розуміння маніпуляцій та їх ефективність у політичній рекламі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-09-20

Номер

Розділ

Статті