ІНСТРУМЕНТАРІЙ ІМІДЖЕЛОГІЇ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ (НА МАТЕРІАЛІ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПОЛІТИКА)

Автор(и)

  • Анна Клюковська Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2021.27.251397

Ключові слова:

імідж, образ політика, політичний імідж, інструментарій іміджелогії, стратегічні комунікації

Анотація

Працюючи з іміджем політика, необхідно звертати увагу на найдрібніші його деталі та складники, бо імідж — це своєрідний актив, який залишається надовго, але найменша неузгодженість у образі або необережне висловлювання можуть легко його зруйнувати. Побудова та утримання позитивного іміджу — довга та кропітка робота, що вимагає стратегічного мислення.

У статті досліджено інструментарій іміджелогії, який стає у нагоді при формуванні та просуванні іміджу сучасного українського політика. З’ясовано, чому імідж сьогодні важливо розглядати в контексті стратегічних комунікацій, якою мірою та яким чином українські політики та їхні іміджмейкери послуговуються стратегічним баченням, беручи до уваги регіональний контекст. Залучення різних інструментів формування сильного іміджу, якими б дієвими вони не були, не є запорукою високого та довгострокового рівня довіри громадськості до політичного діяча в контексті сучасного політичного дискурсу в Україні.

Посилання

Bezpiatchuk, Z. (2019) Trukhanov: «Ia ne pidtrymuiu zastosuvannia fizychnoi syly, navit yakshcho liudyna na tse zasluhovuie» [Truhanov: «I do not support the use of physical force, even if a person deserves it»]. BVCNews Ukraina. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/media-47747795 (accessed: 08.11.2021) [In Ukrainian].

Voznesenska, O. (1997) Vplyv zovnishnosti kandydativ u deputaty na elektoralnu povedinku vybortsiv. Problemy politychnoi psykholohii ta yii rol u stanovlenni hromadianyna ukrainskoi derzhavy [The influence of the appearance of candidates on the electoral behavior of voters. Problems of political psychology and its role in becoming a citizen of the Ukrainian state] : Materialy Druhoi Vseukr. konf. November 13–14. Kyiv [In Ukrainian].

Gennadiy Truhanov otkazalsya snyat TikTok [video] [Gennady Trukhanov refused to shoot TikTok]. (2021). URL: https://www.youtube.com/ watch?v=aalBw9Iqkh0 (accessed: 08.11.2021) [In Ukrainian].

Ivanova, O. (2018) Upravlinnia hromadskoiu dumkoiu v umovakh informatsiinoho suspilstva: stratehichnyi pidkhid [Management of public opinion in the information society: a strategic approach]. Dialoh : mediastudii. Vol. 24. pp. 6–40 [In Ukrainian].

Konyk, D. (2016) Stratehichni komunikatsii : posibnyk dlia derzhavnykh sluzhbovtsiv [Strategic Communications: A Guide for Civil Servants]. Kyiv [In Ukrainian].

Peredvyborna prohrama «7:40 Stratehiia dlia Odesy» (2020) [Election program «7:40 Strategy for Odessa»]. URL: https://truhanov.od.ua/program/ (accessed: 08.11.2021) [In Ukrainian].

Pocheptsov, G. G. (2000) Imedzheologiya [Imageology]. Moskva; Kiyiv [In Russian].

Pocheptsov, G. G. (2010) Inzhiniring buduschego. Lektsii po strategicheskim i forsaytnyim issledovaniyam [Engineering the future. Lectures on strategic and foresight research]. Kiev [In Ukrainian].

U Odessyi — svoy bokser. Novyiy mer Gennadiy Truhanov. Dose (2014) [Odessa has its own boxer. The new mayor is Gennady Trukhanov. Dossier]. Harkovskie izvestiya. May 27. URL: http://izvestia.kharkov.ua/on-line/20/1163150.html (accessed: 08.11.2021) [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Статті