РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2024.30.318426Ключові слова:
рекламний бізнес, цифровий маркетинг, цифровізація, соціальні мережі, штучний інтелект, пошукові системи, маркетингова стратегія, майбутнєАнотація
В статті здійснюється дослідження та всебічний розгляд ринку цифрового маркетингу (digital-маркетингу), уточнюють різноманітні інструменти та технології, а також пропонуються алгоритми використання маркетингових стратегій для суб’єктів господарювання України в сучасну епоху цифровізації та євроінтеграції українського бізнесу. Робота має практичну цінність для бізнес-середовища в контексті оптимізації маркетингової діяльності та досягнення успіху в умовах цифрової трансформації. Метою даної наукової праці є аналіз кон’юнктури ринку цифрового маркетингу, ідентифікація релевантних інструментів та досягнень, а також здійснення послідовності впровадження найефективніших цифрових маркетингових стратегій для успіху бізнесу та стартапів. Методологічна основа дослідження базується на застосуванні методів статистичного аналізу даних, зокрема опрацювання статистичних звітів, профільних публікацій та результатів наукових досліджень українських та європейських науковців у даній галузі. Результати проведеного дослідження демонструють значний вплив цифрового маркетингу на бізнес-процеси, особливо в аспектах пошуку та утримання клієнтської бази, підвищення результативності рекламних компаній та аналізу ринкових трендів розвитку. Вивчення ринку цифрового маркетингу виявило базові тенденції та плюси використання цифрових інструментів, таких як рекламні можливості соціальних мереж, контент-маркетинг та СММ реклама та інші. Окрім того, підкреслено важливу роль технологій, таких як штучний інтелект, машинне навчання та аналітика даних, Big Data у процесі реалізації продуктів цифрового маркетингу. Практична значущість цього дослідження полягає у формуванні чіткого розуміння всіх шляхів розробки та впровадження елементів цифрового маркетингу. Отримані результати можуть бути запропоновані підприємствам для модернізації процесів, досягнення цілей, підвищення ефективності маркетингових кампаній, розширення і утримання клієнтської бази на фоні зростаючої конкуренції на Українському та Світовому ринку.
Посилання
Kotler, F. (2018). Osnovy marketynhu [Basics of marketing] (translated from English; 528 p.). Kyiv: KM-Buks. [in Ukrainian].
Porter, M. (2020). Konkurentna stratehiia: metody analizu haluzei I konkurentiv [Competitive strategy: methods of analysis of industries and competitors] (translated from English; 368 p.). Kyiv: Folio. [in Ukrainian].
Smotrova, D. (2024). Alhorytm orhanizatsiinoho zabezpechennia omnikanalnoho marketynhu na pidpryiemstvakh rozdribnoi torhivli [Algorithm for organizational support of omnichannel marketing at retail enterprises]. Problems of Modern Transformations. Series: Economics of TV Management, (13). Retrieved October 23, 2024, from https://www.researchgate.net/publication/382285029_Algoritm_organizativnogo_zabezpecenna_omnikanal-nogo_marketingu_na_pidpriemstvah_rozdribnoi_torgivli [in Ukrainian].
Dmytryk, I. O., & Zahorodniuk, O. (2024). Rol VPM, CRM and ERP system u tsifrovii transformatsii ukrainskoho biznesu [The role of BPM, CRM and ERP systems in the digital transformation of Ukrainian business]. Collection of Scientific Works of Uman National University of Horticulture, (104(2)), 191–201. Retrieved October 21, 2024, from https://journal.udau.edu.ua/assets/files/104.2/19.pdf [in Ukrainian].
Marchuk, O. O. (2018). Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiinyi instrument upravlinnia [Digital marketing as an innovative management tool]. Economy and Society, (17), 296–299. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-43 [in Ukrainian].
Holovchuk, Yu. O., Dybchuk, L. V., & Serednytska, L. P. (2022). Kontent-marketynh yak stratehiia prosuvannia na rynok ta poshyrennia posluh [Content marketing as a strategy for market promotion and distribution of services]. Economy and the State, (4), 69–75. https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69 [in Ukrainian].
Haminich, S. Yu., Sokol, P. M., & Babich, A. D. (2019). Dizhital-marketynh yak suchasnyi zasib prosuvannia tovariv ta posluh [Digital marketing as a modern means of promoting goods and services]. State and Regions. Series: Economy and Entrepreneurship, (6), 45–50. Retrieved October 21, 2024, from http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe [in Ukrainian].
Hrebinyak, L. (2021). Yak zmyusyty stratehiiu pratsiuvaty: efektyvne vykonannia ta zminy [How to make strategy work: effective implementation and changes] (translated from English; 320 p.). Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury. [in Ukrainian].
McKinsey & Company. (n.d.). Research on the strategy of sustainable development of companies in the high-tech sphere. McKinsey & Company. Retrieved October 21, 2024, from https://www.mckinsey.com
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).