Архіви

  • № 23 (2017)

    У цьому випуску публікуємо статті про соціальний інжинірінг, журналістські розслідування у місцевих ЗМІ, про особливості російської пропаганди, специфіку сприйняття переселенців українською аудиторією та ін.
  • № 22 (2016)

    Видання присвячене дослідженню питань комунікації у політичній, соціальній та культурній сферах. Теми випуску: тенденцій демасифікації та реміфологізації в пропагандистському впливі медіа-дискурсу на аудиторію, взаємодія органів державної влади і мас-медіа, цінності ЄС у політичній комунікації, авторська журналістика як інструмент міжнародних медіакомунікацій, «пресрелізм» у місцевій пресі, «мистецтво нових медіа», мас-медійний контекст книги спогадів «Нomo feriens» Iрини Жиленко
  • № 21 (2015)

    Видання присвячене дослідженню питань комунікації у політичній, соціальній та культурній сферах. Трансформації, що відбуваються у ЗМІ під впливом нових медіа, міжкультурна дифузія у кіномистецтві, релігійна комунікація, специфіка формування образу в києворуській гімнографії, формування стереотипів та маніпулятивне використання ключових слів у
    сучасній пропаганді, інформаційно-розважальний контент ЗМК та вплив пропаганди на аудиторію – це провідні теми випуску