український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій
Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Діалог: медіа-студії
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 17 (2013)
№ 17 (2013)
Опубліковано:
2019-06-10
Статті
ЗАСАДИ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ СКЛАДАННІ БАЗ ДАНИХ
Олександр Михайлович Виходець
23-32
PDF
СИМВОЛІЗАЦІЯ ОБРАЗУ ДІВИ МАРІЇ У СЛУЖБІ НА РІЗДВО БОГОРОДИЦІ
Євген Володимирович Джиджора
33-42
PDF
КУЛЬТУРНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕДІАКУЛЬТУРИ
Ніна Іванівна Зражевська
43-52
PDF
ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА ІНТЕРНЕТУ НА ПРОЦЕС ШТУЧНОГО ФОРМУВАННЯ МЕДІА-АУДИТОРІЙ
Тетяна Сергіївна Шевченко
53-61
PDF
КОММУНИКАТИВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ АМЕРИКАНСКОЙ РЕКЛАМЫ 30-х ГОДОВ В ВОСПРИЯТИИ СОВЕТСКИХ ПУБЛИЦИСТОВ (ПО МАТЕРИАЛАМ ПУТЕВЫХ ОЧЕРКОВ ИЛЬИ ИЛЬФА И ЕВГЕНИЯ ПЕТРОВА «ОДНОЭТАЖНАЯ АМЕРИКА»)
Катерина Геннадіївна Валькова
62-81
PDF
СРЕДСТВА И ПРИЕМЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЧИТАТЕЛЯ В ФЕЛЬЕТОНАХ В. М. ДОРОШЕВИЧА
Ольга Вікторівна Дяченко
82-90
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПЕРСУАЗИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФЕЙЛЕТОНАХ ІВАНА МИКИТЕНКА (МОВНОСТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТ)
Євгенія Сергіївна Філіпенко
91-101
PDF
ПРОБЛЕМАТИКА ЕКОЛОГІЧНИХ РУХІВ НА СТОРІНКАХ ЖУРНАЛУ «THE ECOLOGIST»
Таміла Олексіївна Бондаренко
102-110
PDF
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЧИННИК ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕРІОДИКИ КІНЦЯ ХІХ — ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Ольга Андріївна Мітчук
111-118
PDF
КРИМІНАЛЬНА ЖУРНАЛІСТИКА: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ПІДХОДИ З ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ МЕДІАНАСИЛЬСТВА НА АУДИТОРІЮ ЗМІ
Ольга Леонідівна Порфімович
119-128
PDF
ЗМІ ТА ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ
Олена Миколаївна Рижко
129-138
PDF
ОДЕСЬКА ТА ЦЕНТРАЛЬНОРОСІЙСЬКА ПРЕСА ЩОДО ПРОБЛЕМ РАБСТВА В США ПІД ЧАС ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІЙНИ — ДІАЛОГ КУЛЬТУР ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОЛІТТЯ
Ірина Володимирівна Сидун
139-145
PDF
ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ ВІД НЕЕТИЧНОЇ РЕКЛАМИ: ЗАКОНОДАВЧІ ТА КОНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ
Олександра Сергіївна Андрєєва
146-157
PDF
ЕКРАННА МОВА ТА ЕКРАННА КУЛЬТУРА: ЗБРОЯ VS ОБЛАДУНКИ ТЕЛЕРЕКЛАМИ
Олена Андріївна Іванова
158-165
PDF
СТРАТЕГІЇ PR-ЗВЕРНЕНЬ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Наталія Олександрівна Стеблина
166-175
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ВПЛИВИ ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ
Наталя Анатоліївна Степанюк
176-183
PDF
МИФОЛОГИЯ КАК СРЕДСТВО МАНИПУЛИРОВАНИЯ В ПОЛИТИЧЕСКОЙ РЕКЛАМЕ (НА ПРИМЕРЕ ПАРЛАМЕНТСКИХ ВЫБОРОВ 2012 г.)
Ольга Сергіївна Хмель
184-192
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ВТІЛЕННЯ ДРУКОВАНИХ СТУДЕНТСЬКИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ
Христина Романівна Білограць
193-202
PDF
ПЛАСТОВА ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ В ЕМІГРАЦІЇ: США
Ірина Олегівна Вовк
203-218
PDF
РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ГАЛИЦЬКО-РУСЬКОЇ МАТИЦІ, ЇЇ РОЛЬ У СТАНОВЛЕННІ ФАХОВОЇ ПЕРІОДИКИ Й РОЗВИТКУ РЕДАКЦІЙНОВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ
Божена Василівна Іваницька
219-229
PDF
ЗАБОРОНЕНІ ВИДИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПРЕСІ
Мар’яна Олегівна Кіца
230-239
PDF
ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ У СТРУКТУРІ РЕДАКЦІЇ ГАЗЕТИ
Ірина Миколаївна Мудра
240-246
PDF
СТЕРЕОТИПІЗАЦІЯ ҐЕНДЕРНИХ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ НА ТЕЛЕБАЧЕННІ
Наталія Михайлівна Фурманкевич
247-255
PDF
РЕДАКТОРСЬКИЙ АНАЛІЗ ВИДАННЯ: ЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ (НА ПРИКЛАДІ ГАЗЕТИ «НАРОДНА АРМІЯ»)
Тетяна Миколаївна Шевченко
256-262
PDF
ВІДОБРАЖЕННЯ ВАРІАНТІВ ТЕКСТУ ФОЛЬКЛОРНОГО ТВОРУ ЯК ОДИН З АСПЕКТІВ НАУКОВОГО РЕДАГУВАННЯ
Галина Ярославівна Янів
263-275
PDF
ПРОБЛЕМНО-ТЕМАТИЧНІ ЛІНІЇ ФЕЙЛЕТОНІВ І. ІЛЬФА ТА Є. ПЕТРОВА В ГАЗЕТІ «ПРАВДА»
Ганна Аркадіївна Сіроткіна
276-280
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems