український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій
Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Діалог: медіа-студії
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 8 (2009)
№ 8 (2009)
Опубліковано:
2019-09-16
Статті
МЕДІА-ПОЗИЦІОНУВАННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ, АБО ІДЕНТИФІКАЦІЯ МИСТЕЦТВА СЛОВА ЗА МИСТЕЦЬКОЮ ПРЕСОЮ
Олена Іванова
6-15
PDF
ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА СОЦІОПУБЛІКАЦІЙ У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ТА РЕГІОНАЛЬНИХ МЕДІА
Cвітлана Копійка
16-25
PDF
КОНФЕСІЙНА ПРЕСА УКРАЇНИ ПРО ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ Й ШЛЯХИ РОЗВ’ЯЗАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОНФЛІКТІВ
Максим Балаклицький
26-31
PDF
КОНВЕРГЕНЦІЯ ЯКІСНОЇ ТА МАСОВОЇ ПРЕСИ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ: ЄДНАННЯ ПРОТИЛЕЖНОСТЕЙ
Сергій Блавацький
32-42
PDF
ІННОВАЦІЇ У МЕТОДАХ ЗБИРАННЯ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ГРУПІ ІНФОРМАЦІЙНО-ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ЖАНРІВ
Антоніна Іващук
43-47
PDF
КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ: ІНТЕРАКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ ПОЛІТИЧНИХ ТОК-ШОУ
Наталя Кондратенко
48-58
PDF
ПОЛІТИЧНИЙ СЛОГАН ЯК МАРКЕР МЕНТАЛЬНОГО ЛЕКСИКОНУ
Наталя Кутуза
59-69
PDF
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ СКЛАДНИК РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО АНАЛІЗУ
Сергій Демченко
70-77
PDF
ПРОБЛЕМА МЕНТАЛЬНОСТІ В УКРАЇНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ
Олена Хобта
78-85
ОНЛАЙНОВІ ТА ОФЛАЙНОВІ ЗМІ: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ
Інеса Артамонова
86-96
PDF
ДІАЛОГІЧНА ПРИРОДА РАДІОМОВЛЕННЯ
Юлія Любченко
97-106
PDF
ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ НЕМОВЛЯТ: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД
Інна Пенчук
107-119
PDF
СУСПІЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ КОНТЕНТНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Вікторія Золяк
120-128
PDF
ПРОЦЕСИ РУЙНАЦІЇ СТЕРЕОТИПІВ У МЕДІАСЕРЕДОВИЩІ
Марія Бутиріна
129-138
PDF
МЕТОДИ ПРОПАГАНДИ
Михайло Скуленко
139-147
PDF
ПРОБЛЕМЫ ФЕМИНИЗМА В ПУБЛИЦИСТИКЕ Е. И. КОНРАДИ
Виктория Погребная
148-158
PDF
МІФ ПРО УКРАЇНУ ТА УКРАЇНЦІВ НА СТОРІНКАХ ЖУРНАЛУ «ЄВРАЗІЯ»
Надія Шаповаленко
159-168
PDF
СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА НА ШПАЛЬТАХ ОДЕСЬКОЇ УКРАЇНОМОВНОЇ ПРЕСИ 1917–1918 РОКІВ
Олег Пархітько
169-179
PDF
ОСОБЛИВОСТІ АРГУМЕНТАЦІЇ У «ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ ТРИЛОГІЇ» ЮРІЯ ЛИПИ
Остап Кушнір
180-187
PDF
КОМПОЗИЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПАМФЛЕТУ М. ХВИЛЬОВОГО «АХТАНАБІЛЬ…» (З ОГЛЯДУ ВИСВІТЛЕННЯ ТА ПОЄДНАННЯ ТОЧОК ЗОРУ)
Марія Слюсаренко
188-197
PDF
МЕНТАЛЬНІСТЬ У ПУБЛІЦИСТИЦІ М. РИЛЬСЬКОГО
Алла Шаргородська
198-205
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ЗАСОБІВ ТВОРЕННЯ КОМІЧНОГО У САТИРИЧНОМУ ДИСКУРСІ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОЇ ПРЕСИ НАДДНІПРЯНЩИНИ 1905–1921 РОКІВ
Вадим Стадник
206-216
PDF
РОЛЬ ГЕНДЕРНОГО ФАКТОРУ У ФОРМУВАННІ РЕДАКЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ЖУРНАЛІВ РАДЯНСЬКОЇ УКРАЇНИ 20-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ (НА ПРИКЛАДІ «КОМУНАРКИ УКРАЇНИ», «СЕЛЯНКИ УКРАЇНИ», «ЧЕРВОНОЇ ПРЕСИ»)
Олена Пода
217-229
PDF
СИСТЕМА РУБРИК І ВИДИ ЗАГОЛОВКІВ У РЕГІОНАЛЬНІЙ ПРЕСІ (НА ПРИКЛАДІ ЗАПОРІЗЬКИХ ГАЗЕТ 40–90-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ)
Марія Дяченко
230-241
PDF
СУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ: ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ
Тетяна Андріяш
242-249
PDF
БРИТАНСЬКІ ЖУРНАЛИ З ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ У СУЧАСНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ
Лідія Дмитрів
250-256
PDF
ПАЛІТРА КОЛЕКТИВНИХ ВИДАНЬ: СПРОБА ТИПОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
Ольга Ренн
257-269
PDF
ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНІ НАСТАНОВИ СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ
Ольга Мойсеєва
270-279
PDF
ЖУРНАЛІСТСЬКА ОБ’ЄКТИВНІСТЬ У ДОСЛІДЖЕННЯХ МАЙКЛА ШАДСОНА
Євген Федоришин
280-286
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ТЕОРІЇ ПУБЛІЦИСТИКИ ВОЛОДИМИРА ЗДОРОВЕГИ
Мирослава Рудик
287-293
PDF
ПОРТРЕТ ГЕРОЯ ЯК ТЕКСТОВА КАТЕГОРІЯ
Ксенія Сізова
294-302
PDF
СУЧАСНА АРХІВАЦІЯ ВИДАНЬ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Сергій Азєєв, Володимир Оскрого
303-315
PDF
ПАРТИКО З. В. ТЕОРІЯ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ: НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК. – Львів: Видавнича фірма «Афіша», 2008. – 292 с.
Олена Іванова, Ольга Мойсеєва
316-317
PDF
СЛОВНИК ЖУРНАЛІСТА: ТЕРМІНИ, МАС-МЕДІА, ПОСТАТІ / За заг. ред. Ю. М. Бідзілі. – Ужгород: ВАТ «Видавництво “Закарпаття„», 2007. – 224 с.
Сергій Азєєв, Володимир Оскрого
318-321
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems