український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій

№ 24 (2018)

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

Статті

УПРАВЛIННЯ ГРОМАДCЬКОЮ ДУМКОЮ В УМОВАХ IНФОРМАЦIЙНОГО CУCПIЛЬCТВА: CТРАТЕГIЧНИЙ ПIДХIД PDF
Олена Андріївна Іванова 8-41
Чорнобильська зона відчуження: загроза смерті чи відродження? (на матеріалі подорожнього нарису Маркіяна Камиша «Оформляндія або Прогулянка в Зону») PDF
Алла Федосіївна Коваленко 42-64
НОВІ МЕДІА ТА «АФФЕКТИВНІСТЬ»: ВИПАДКИ БІЛОРУСІ PDF (Русский)
Gleb Koran 65-86
КОНТЕНТ ДИТЯЧОГО БЛОГІНГУ УКРАЇНИ ВІДЕОХОСТИНГУ YOUTUBE: ОСОБЛИВОСТІ ЖАНРОЛОГІЇ PDF
Олена Ігорівна Хобта 87-108
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ У ВИСВІТЛЕННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМАТИКИ В СФЕРІ МОРСЬКОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ PDF
Світлана Леонідівна Брошкова 109-128
ПОЛІЛОГІЗМ КОМУНІКАЦІЇ В СОЦМЕРЕЖАХ: ФОРМИ І ЖАНРИ PDF
Софія Олександрівна Нерян 129-141
АВТОРСЬКА КОЛОНКА ЧАСОПИСУ «УКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ»: ТЕМАТИЧНО-ТИПОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ PDF
Леся Бурич 142-168
КОРПОРАТИВНА МЕДІАКРИТИКА В МЕРЕЖІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД PDF
Наталя Фенько 169-179
ПОЯВА МУЛЬТИМЕДІЙНОСТІ, ГІПЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ ТА ІНТЕРАКТИВНОСТІ НА МІСЦЕВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ САЙТАХ, АБО ЯК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ ОПАНОВУВАЛИ МЕРЕЖУ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТІВ «РЕПОРТЕР» ТА «ДУМСКАЯ» ЗА 2005-2014 РОКИ) PDF
Наталія Олександрівна Стеблина 180-209
ВПЛИВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ РЕЦИПІЄНТОМ PDF
Ольга Павлівна Мойсеєва 210-220
ФУНКЦІЇ ОПОЗИЦІЇ «СВОЄ – ЧУЖЕ» У КНИЗІ ПОДОРОЖНІХ НАРИСІВ ІЛЛІ ІЛЬФА І ЄВГЕНА ПЕТРОВА «ОДНОПОВЕРХОВА АМЕРИКА» PDF
Катерина Геннадіївна Валькова 221-240
РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ІМІДЖУ ІНДИВІДА: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ PDF
Олена Віталіївна Скалацька 241-255
РІДКІСНІ КОЛЕКЦІЇ НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ ОНУ ІМЕНІ І. І. МЕЧНИКОВА PDF
Ірина Володимирівна Сидун 256-264
АВТОР–УЧАСНИК ПОДІЙ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ВОЄННІЙ ДОКУМЕНТАЛІСТИЦІ (НА ПРИКЛАДІ СЕРІЇ КНИГ «ЗВІТ ЗА СЕРПЕНЬ’14», «ІЛОВАЙСЬКИЙ ЩОДЕННИК», «САВУР-МОГИЛА») PDF
Аліна Олегівна Червінчук 265-274