український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій

Пошук


 
Випуск Назва
 
№ 9 (2009) РОСІЙСЬКІ МЕНТАЛЕМИ У ВІСНИКІВСЬКІЙ ПУБЛІЦИСТИЦІ ІВАНА ФРАНКА Анотація
Людмила Вікторівна Супрун
 
№ 9 (2009) КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТАХ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ Анотація  PDF
Олеся Миколаївна Олексюк
 
№ 9 (2009) ПАРАМЕТРАЛЬНА МОДЕЛЬ У СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНИХ СЛОГАНІВ: ВПЛИВОВИЙ АСПЕКТ Анотація  PDF
Анастасія Володимирівна Ковалевська
 
№ 10 (2010) СТРУКТУРНІ ТИПИ СТАЛИХ ВИСЛОВІВ МОВИ КОЛЯДОК В АСПЕКТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ Анотація  PDF
Оксана Петренко
 
№ 25 (2019) Специфіка використання фразем у медійних заголовках: психолінгвістичний аспект Анотація  PDF
Інна Лакомська
 
1 - 5 з 5 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо