Випуск | Назва | |
№ 9 (2009) | КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТАХ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ | Анотація PDF |
Олеся Миколаївна Олексюк | ||
№ 9 (2009) | ПАРАМЕТРАЛЬНА МОДЕЛЬ У СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНИХ СЛОГАНІВ: ВПЛИВОВИЙ АСПЕКТ | Анотація PDF |
Анастасія Володимирівна Ковалевська | ||
№ 10 (2010) | СТРУКТУРНІ ТИПИ СТАЛИХ ВИСЛОВІВ МОВИ КОЛЯДОК В АСПЕКТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ | Анотація PDF |
Оксана Петренко | ||
№ 9 (2009) | РОСІЙСЬКІ МЕНТАЛЕМИ У ВІСНИКІВСЬКІЙ ПУБЛІЦИСТИЦІ ІВАНА ФРАНКА | Анотація |
Людмила Вікторівна Супрун | ||
№ 25 (2019) | Специфіка використання фразем у медійних заголовках: психолінгвістичний аспект | Анотація PDF |
Інна Лакомська | ||
1 - 5 з 5 результатів |
Пошукові нотатки:
- Пошукові терміни незалежні від регістру
- Слова загального вжитку ігноруються
- За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
- Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
- Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
- Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
- Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
- Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо