Взаємодія органів державної влади і мас-медіа як категорія науки про соціальні комунікації

Автор(и)

  • Петро Вербицький

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2016.22.126182

Анотація

Аналізуються ключові аспекти взаємодії діяльності органів влади і мас-медіа в Україні. Наголошується на тому, що в науці про соціальні комунікації ця проблема висвітлюється дещо хаотично. Визначається коректність вживання поняття “взаємодія” щодо діяльності влади та ЗМІ. З огляду на розвиток інформаційної активності суспільств та визначення поняття інформації як трансформаційного ресурсу, а також виходячи з того, що саме інформація найбільше впливає на всі процеси перетворення, конкретизовано особливості подання даних щодо діяльності органів влади. Підкреслюється, що основним пріоритетом державної політики в галузі ЗМІ повинно стати підтримання демократичних правил гри на медійному ринку, чітке визначення критеріїв взаємин влади та мас- медіа. Робиться висновок про те, що мас-медіа часто розглядаються не як соціально відповідальний бізнес, а як складова політичного капіталу чи впливовості.

Опубліковано

2018-05-05

Номер

Розділ

Статті