Цінності ЄС у політичній комунікації (на прикладі Польщі)

Автор(и)

  • Олена Герман

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2016.22.126188

Анотація

У статті йдеться про основні цінності Європейського Союзу та їхнє проникнення у політичну комунікацію. Зокрема, аналізується політичний інформаційний простір Польщі (соціальні мережі) за 2015 рік та виокремлюються базові цінності, що транслювалися 5 найвпливовішими політичними партіями Польщі: Право і справедливість, Громадянська платформа, Сучасна, Польська селянська партія, Kukiz’15. На основі аналізу автор представляє ціннісну картину комунікації для найвпливовіших політичних гравців Польщі, де домінують матеріальні цінності, виражені концептами гроші, зарплата, соціальна допомога і т.п. При цьому політики намагаються уникати теми мігрантів та іммігрантів, а також не використовують релігійні мотиви у своїй комунікації.

Опубліковано

2018-05-05

Номер

Розділ

Статті