Особливості контенту в сучасному журналістикознавстві

Автор(и)

  • Вікторія Едуардівна Шевченко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.21.127862

Ключові слова:

контент, дані, інформація, журналістикознавство.

Анотація

У статті розглядаються поняття «контент», «факт», «коментар», «інформація», «дані», наводиться класифікація контенту як поняття в журналістикознавстві, наведені особливості контенту в друкованих та електронних медіа, у соцмережах, для виставок та презентацій. Контентом у медіа є вміст, будь-яке інформаційно значуще наповнення медійного ресурсу, а саме: тексти, графіка, аудіо, мультимедіа, тобто інформація, призначена для споживання читачем. Контент різних видів медіа суттєво відрізняється, ефективність його взаємодії з реципієнтом залежить від врахування потреб і реакції читача, принципів сприйняття інформації.

Опубліковано

2015-04-16

Номер

Розділ

Статті