Інформаційно-розважальний компонент ЗМК

Автор(и)

  • Ольга Вікторівна Гресько

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.21.127871

Анотація

У статті проаналізовано феномен трансформації програм серйозного змістового наповнення в розважальний формат на прикладі інформаційних випусків новин на українському телебаченні, телевізійних дебатів у США та ін. Класичні інформаційно-розважальні складники сучасних ЗМК (анімація, карикатура, комікси, і т. д.) досліджено в контексті міжнародних медіакомунікацій. Визначено перспективи розвитку життєстверджуючої журналістики в Україні та світі, яка за допомогою успішних історій формує позитивне мислення і настрої суспільства.

Опубліковано

2015-04-16

Номер

Розділ

Статті