ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛЬНОГО ВПЛИВУ (ПЛАКАТИСТИКА) В КОНТЕКСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Ольга Леонідівна Порфімович Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2014.18-19.137320

Ключові слова:

плакат, візуалістика, інформаційна війна, вплив, колористика.

Анотація

У статті проведено аналіз генезису вітчизняного плакату за дуже нетривалий, але буремний для України час — з листопада 2013 року по наші дні; дано характеристику кожного з періодів, які входять до цього відтинку часу; частково розглянуто ціннісні, емоційно-образні та естетичні орієнтири, характерні для дизайну сучасного вітчизняного плакату.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-31

Номер

Розділ

Статті