ОСНОВНІ МАСОВО-КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ ФЕЙЛЕТОНІСТИКИ ГАЗЕТИ «ЧЕРВОНИЙ СТЕП» (1924–1929 рр.)

Автор(и)

  • Євгенія Сергіївна Філіпенко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.20.168413

Ключові слова:

масово-комунікаційна модель, фейлетон, ментальна платформа, змістовий модуль, картина світу

Анотація

У статті досліджуються основні типи масово-комунікаційних моделей, які використовувалися в матеріалах рубрик «Маленький фейлетон» та «Селянський фейлетон» газети «Червоний степ» протягом 1924–1929 рр. Розкривається механізм здійснення впливу на аудиторію через апелювання до базових ментальних платформ та відтворення на їхній основі потрібних змістових модулів, оцінюється ефект такого синтезу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-23

Номер

Розділ

Статті