МАС-МЕДІЙНИЙ КОНТЕКСТ ВІДЧУТТЯ СТРАХУ Й ТРИВОЖНОСТІ (на базі соціологічних опитувань)

Автор(и)

  • Оксана Володимирівна Ромах Київський національний університет ім.Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.20.168687

Ключові слова:

соціальні опитування, страх, тривожність.

Анотація

Мас-медіа своїми засобами так чи інакше впливають на всі аспекти формування громадської думки, серед яких продукування негативних емоційних станів у реципієнтів займає не останнє місце. Але не завжди працівник ЗМІ усвідомлює, що він своїм журналістським продуктом продукує переживання негативних емоцій. Для того, щоб упередити такі неусвідомлені дії ми зібрали базу ключових слів (на основі соціальних опитувань), які несуть негативне смислове на емоційне навантаження та виробили рекомендації всім працівникам сфери ЗМІ щодо їх вживання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-27

Номер

Розділ

Статті