ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ З ПОЗИЦІЇ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор(и)

  • Радомир Миколайович Щербаков Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.20.168688

Ключові слова:

громадське харчування, підприємства громадського харчування, імідж, соціальні комунікації, соціальне середовище, реклама.

Анотація

У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування іміджу закладів сфери громадського харчування. Охарактеризовано особливості комунікативної діяльності як продукту соціально-економічного розвитку сучасного суспільства, сутність та значення іміджу сфери громадського харчування як об’єкту наукових досліджень. Зосереджено увагу на факторах ідентифікації підприємства громадського харчування у соціальному просторі через комунікативні функції засобів реклами. Запропоновано перелік критеріїв ідентифікації іміджу підприємств громадського харчування з метою узагальнення та структурування інформації щодо особливостей діяльності конкретного підприємства громадського харчування для її використання у комунікаціях з потенційними та існуючими клієнтами підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-27

Номер

Розділ

Статті