ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ АУДІОКНИГИ В БАНЕРНІЙ РЕКЛАМІ КРАМНИЦІ АУДІОКНИГ AUDIBLE

Автор(и)

  • Ксенія Валеріївна Калугіна Східноукраїнський національний університет імені В. Даля, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.20.168699

Ключові слова:

audiobook, features of audiobook, online advertising, web banner advertising, online audiobook shop

Анотація

Популярність читання «вухами» швидко зростає. За кордоном активно рекламують аудіокнигу. У статті розглянуто банерну інтернет-рекламу західного магазину аудіокниг Audible та проаналізовано інформацію, що подано у такій рекламі про особливості аудіокниги як медіа та практики її прослуховування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-27

Номер

Розділ

Статті