КОМП’ЮТЕРНІ ТА ВІДЕОІГРИ ЯК СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФЕНОМЕН

Автор(и)

  • Аліна Станіславівна Безчотнікова Маріупольський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.20.168707

Ключові слова:

комп’ютерні ігри, соціальні комунікації, комп’ютеризація, риси комп’ютерної гри, ігрова діяльність, канал соціальних комунікацій

Анотація

У статті описано основні етапи становлення та розвитку феномену комп’ютерних ігор. Визначено системні зміни в комп’ютерних іграх відповідно до розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано ознаки комп’ютерної гри, на основі концепції гри Й. Хьойзінга. Виявлені характерні ознаки комп’ютерної гри в соціально-комунікаційному аспекті, що дало можливість вважати комп’ютерні ігри каналом соціальних комунікацій.

Біографія автора

Аліна Станіславівна Безчотнікова, Маріупольський державний університет

Безчотнікова Аліна Станіславівна

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-27

Номер

Розділ

Статті