КОМП’ЮТЕРНІ ТА ВІДЕОІГРИ ЯК СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФЕНОМЕН
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2015.20.168707Ключові слова:
комп’ютерні ігри, соціальні комунікації, комп’ютеризація, риси комп’ютерної гри, ігрова діяльність, канал соціальних комунікаційАнотація
У статті описано основні етапи становлення та розвитку феномену комп’ютерних ігор. Визначено системні зміни в комп’ютерних іграх відповідно до розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано ознаки комп’ютерної гри, на основі концепції гри Й. Хьойзінга. Виявлені характерні ознаки комп’ютерної гри в соціально-комунікаційному аспекті, що дало можливість вважати комп’ютерні ігри каналом соціальних комунікацій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Діалог: медіа-студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).