ХАРИЗМА В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА ЯК ЧИННИК ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ (за матеріалами збірки публіцистики «Пульс української незалежності: Колонка редактора»)

Автор(и)

  • Алла Федосіївна Коваленко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2014.18-19.168862

Ключові слова:

харизма, апеляція, вербальні засоби, аргументація, публіцистика, публіцистична комунікація.

Анотація

Стаття присвячується дослідженню особливостей харизматики одного з провідних лідерів дисидентського руху — В. Чорновола. Політик і публіцист має генуїнний (істинний) тип харизми. Дискурсивні характеристики публіцистичної комунікації В. Чорновола визначаються його опозиційним відношенням до влади, високою національною самосвідомістю, жертовністю, патетикою й закличністю. В публіцистичних текстах ще не дослідженої збірки «Пульс української незалежності: Колонка редактора» модель харизматично ї комунікації відбувається через апелятивність, що есплікується за допомогою відповідного набору експліцитних та імпліцитних вербальних та екстралінгвальних засобів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-28

Номер

Розділ

Статті