ДО ПРОБЛЕМИ КОНТЕНТНИХ СПРОМОЖНОСТЕЙ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА

Автор(и)

  • Андрій Любомирович Калинів Львівський національний університет імені Івана Франка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2014.18-19.169151

Ключові слова:

аудиторія, інформація, контент, мас-медіа, пост, технологія

Анотація

Аналізові піддаються змістові можливості впливу соціальних мас-медіа на аудиторію, її зацікавлення та виокремлення категорій спілкування. Особливу увагу приділено технології формування контентом соціальних масмедіа майданчиків для створення та обговорення тих новин і проблем, які цікавлять авторів постів. Йдеться про можливості маніпулювання соціальними мас-медіа громадською увагою.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-30

Номер

Розділ

Статті