ПРОЕКТ «СВІТОВА СТОЛИЦЯ КНИГИ» ЯК КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФЕНОМЕН

Автор(и)

  • Анастасія Олександрівна Бессараб Класичний приватний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2014.18-19.169476

Ключові слова:

Всесвітній день книги та авторського права, Світова столиця книги, читання

Анотація

У статті розглянуто історію створення та особливості реалізації проекту «Світова столиця книги», що має на меті заохочення читання та любові до книги. Показано, що міста, які вже здобули цей титул, мають високий рівень читацької та видавничої культури; проводять міжнародні книжкові виставки, ярмарки та акції популяризації читання; організовують конференції, майстер-класи; виявляють винахідливість, створюючи скульптури, аудіобібліотеки, пам’ятні книги, монети, поштові марки тощо; втілюють у життя ідеали культурного розмаїття, діалогу та толерантності, відображаючи всі події на своїх офіційних сайтах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-04

Номер

Розділ

Статті