ТИПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЛОВИХ ВИДАНЬ «FINANCIAL TIMES» («ФІНАНСОВІ ЧАСИ», ВЕЛИКА БРИТАНІЯ) ТА «ДЕЛОВАЯ НЕДЕЛЯ-FT» (УКРАЇНА)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2014.18-19.169486Ключові слова:
соціо-комунікативний процес, типологія, медійний контент, контент-аналіз, ділові виданняАнотація
Посилаючись на запропоновану російським вченим М. Шкондіним схему, автор здійснює типологічний аналіз англійської газети «Financial Тimes» та української «Деловая неделя-FT», визначаються спільні та відмінні риси.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-06-04
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Діалог: медіа-студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).