ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ ПРОМИСЛОВОГО МІСТА ЗА ДОПОМОГОЮ WЕB-РЕСУРСУ

Автор(и)

  • Світлана Володимирівна Безчотнікова Маріупольський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.16.170022

Ключові слова:

позиціювання, промоція, імідж, web-ресурс, транcакція, візуалізація, інформаційне моделювання

Анотація

Дослідження присвячено проблемі використання системи електронного врядування для промоції іміджу території. Розглянуто методи позиціювання основних іміджових характеристик території засобами web-ресурсу. На основі SWOT-аналізу та результатів опитування респондентів запропоновано принципи формування контенту для просування територіального іміджу Маріуполя за допомогою сайту Маріупольської міської ради.

Біографія автора

Світлана Володимирівна Безчотнікова, Маріупольський державний університет

Безчотнікова Світлана Володимирівна

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-11

Номер

Розділ

Статті