ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ ПРОМИСЛОВОГО МІСТА ЗА ДОПОМОГОЮ WЕB-РЕСУРСУ

Автор(и)

  • Світлана Володимирівна Безчотнікова Маріупольський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.16.170022

Ключові слова:

позиціювання, промоція, імідж, web-ресурс, транcакція, візуалізація, інформаційне моделювання

Анотація

Дослідження присвячено проблемі використання системи електронного врядування для промоції іміджу території. Розглянуто методи позиціювання основних іміджових характеристик території засобами web-ресурсу. На основі SWOT-аналізу та результатів опитування респондентів запропоновано принципи формування контенту для просування територіального іміджу Маріуполя за допомогою сайту Маріупольської міської ради.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-11

Номер

Розділ

Статті