ЕТИЧНІ ОСНОВИ PR-ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕРКОВ ТА РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Автор(и)

  • Галина Іванівна Білак Галицький інститут ім. В. Чорновола; Львівський державний університет внутрішніх справ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.16.170040

Ключові слова:

PR-діяльність, етичні засади комунікативної діяльності, комунікативні технології, засоби соціальної комунікації

Анотація

Акцентовано на потребі етичної діяльності PR-фахівців та журналістів, що працюють із церквою та релігійними організаціями. На основі церковних документів та Святого Письма виокремлено фундаментальні етичні принципи для ефективної та соціально відповідальної роботи в комунікативній сфері.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-11

Номер

Розділ

Статті