МЕДІЙНИЙ ПРОСТІР ПОЛІТИЧНОЇ МІФОЛОГІЇ (ДО ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ І ВЗАЄМОДОПОВНЕННЯ ПРЕСИ ТА СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.16.170131Ключові слова:
медіа, політична міфологія, громадянська свідомість, соціально-комунікаційні технології, демократія, владаАнотація
Аналізується медійний ресурс міфотворчості в сучасній Україні та основні прийоми й методи впливу на формування установок уподобань і, як підсумок, волевиявлення громадян.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-06-12
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Діалог: медіа-студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).