АУДІОВІЗУАЛЬНИЙ КАНАЛ ІНФОРМАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕРЕКОНАННЯ ДИТЯЧОЇ АУДИТОРІЇ

Автор(и)

  • Інна Пенчук Класичний приватний університет (м. Запоріжжя), Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2010.10.174486

Ключові слова:

дитяче телебачення, ефективність переконання, звуковій візуальні характеристики програм, мимика, жестикуляція

Анотація

Стаття присвячена дослідженню українського медіа-ринку в контексті впливу на ефективність переконання аудиторії. Автор аналізує основні фактори переконання дитячої аудиторії, рівень довіри, аудіовізуальні елементи передачі, зовнішні характеристики ведучих і героїв дитячих телепрограм.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-07-30

Номер

Розділ

Статті