ПОДКАСТИНГ ЯК ВИД НОВІТНІХ МЕДІА

Автор(и)

  • Наталя Санакоєва Запорізький національний університет, Україна
  • Олександра Зборовська Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2010.10.174546

Ключові слова:

Інтернет, інформаційні технології, інфотейнмент, новітні медіа, подкастинг, радіомовлення, масова аудиторія.

Анотація

У статті аналізуєтья подкастинг як вид новітніх медіа. Автори визначили характерні особливості подкастингу його переваги й недоліки порівняно із традиційним радіомовленням. Також наведено приклади подкастів відповідно до їх класифікації і проаналізовано стан розвитку цього медіа в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-07-31

Номер

Розділ

Статті