РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕНСИФІКОВАНОГО КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ В МЕДІАСИСТЕМІ: КРИТЕРІАЛЬНІ ОЗНАКИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2021.27.251412Ключові слова:
гіпноз, класифікація комунікативного впливу, медіасистема, переконування, сугестія, трансАнотація
Статтю присвячено класифікаційним ознакам інтенсифікованого комунікативного впливу, який реалізується, зокрема, й у медіасистемі. Запропоновано авторську класифікацію різновидів комунікативного впливу, актуалізація якого здійснюється за допомогою чинників, що розподілені між двома блоками: чинники соціопсихологічних характеристик суб’єкта й об’єкта впливу (або чинники інтерактивної актуалізації комунікативного впливу) й чинники повідомлення (або чинники текстової актуалізації комунікативного впливу). Увагу акцентовано на одному з чинників текстової актуалізації впливу — чиннику побудови повідомлення за інтенсифікацією: переконування, сугестія, гіпноз / транс.
Посилання
Aver, A. (2014) Mgnovennyy gipnoz. Kak rabotayet sila vnusheniya [Instant hypnosis. How does the power of suggestion work?]. Khar’kov; Belgorod [In Russian].
Bublichenko, M. M. (2007). Gipnoz: prakticheskoye rukovodstvo [Hypnosis: a practical guide]. Rostov n/D [In Russian].
Gorin, S. A. (2001). NLP: Tekhniki rossyp’yu [NLP: Techniques in bulk]. Moskva [In Russian].
Zazykin, V. G., Zazykina, Ye. V., Mel’nikov, A. P. (2009). Psikhologiya reklamy i reklamnoy deyatel’nosti : monografiya [Psychology of advertising and advertising activities : monograph.]. Moskva. 224 p. [In Russian].
Kandyba, V. I. (2001). Trista tekhnik glubokogo gipnoza [Three hundred techniques of deep hypnosis] : v 2 t. Sankt-Peterburg. Vol. 1 [In Russian].
Kutuza, N. V. (2018). Komunikatyvna suhestiya v reklamnomu dyskursi : psykholinhvistychnyy aspect: monohrafiya [Communicative suggestion in advertising discourse : psycholinguistic aspect: monograph]. Kyiv. 736 p. [In Ukrainian].
Lebedev-Lyubimov, A. N. (2006). Psikhologiya reklamy [Psychology of advertising]. Sankt-Peterburg [In Russian].
Medvedeva, Ye. V. (2002). Reklamnaya kommunikatsiya [Advertising communication]. Moskva [In Russian].
Pavlov, I. P. (1951). Polnoye sobraniye sochineniy [Complete Works]. Moskva; Leningrad. Vol. 3. B. 1 [In Russian].
Smirnov, S. (2015). Suggestiya i yeyo okrestnosti: vnusheniye, trans, gipnoz [Suggestion and its environs: suggestion, trance, hypnosis]. URL: http:// www.b.17.ru/article/66803 (accessed: 24.11.2021) [In Russian].
Subbotina, N. D. (2006). Suggestiya i kontrsuggestiya v obshchestve [Suggestion and counter-suggestion in society]. Moskva [In Russian].
Cherepanova, I. (2007). Klich Gamayun. Nauchnaya magiya suggestivnogo vliyaniya yazyka [Klich Gamayun. The scientific magic of the suggestive influence of language]. Moskva [In Russian].
Shapar’, V. B. (2008). Professional’nyy gipnoz [Professional hypnosis]. Khar’kov; Belgorod [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).