Діяльність соціальних мереж факультету журналістики, реклами та видавничої справи
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2022.28.268493Ключові слова:
соціальні мережі, імідж, інструментарій соціальних мереж, особистий бренд, брендинг сучасності, маркетинг як складник соціальних мереж, стратегічні комунікації, охоплення, статистикаАнотація
У сучасному світі соціальні мережі відіграють важливу роль для постійної комунікації з користувачами інформаційного простору. Крім того, вони виконують такі функції, як інформування, формування громадської думки, просування, нагадування, піар та реклама. Соціальні мережі є найважливішою платформою та невіддільною частиною в побудові особистого бренду, зокрема й бренду факультету журналістики, реклами та видавничої справи. Наразі жодна компанія, медіахолдинг та навіть державна установа не можуть якісно комунікувати зі своїми клієнтами без власних акаунтів у соціальних мережах. Адже сучасний користувач інформаційного простору першочергово здобуває інформацію про будь-який продукт з інтернету, а не з газети, як це було на початку 2000-х років.
Сьогодні соціальні мережі стали основним комунікаційним інструментом мережевого суспільства й особливо активно використовуються в системі маркетингових комунікацій [7, 147].
У статті досліджено важливість соціальних мереж у XXI столітті, вміння використовувати інструменти соціальних мереж для якісної комунікації з користувачами, підтримання іміджу, а також для залучення нових користувачів, а у випадку з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи – майбутніх абітурієнтів, студентів.
Посилання
Vynogradova, O.V.; Nedopako, N. M. (2022). Marketing v socialnyh merezah: navchalniy posibnik [Marketing in social networks: tutorial]. Kyiv. 202 p. [In Ukrainian].
Doslidzenya Internews: Auditoriya nivin pereyshla perevazno v socialni merezi (2022). [Internews study: News audience has moved mostly to social media]. Detector media. November 29. URL: https://detector.media/infospace/article/205433/2022-11-29-doslidzhennya-internews-audytoriya-novyn-pereyshla-perevazhno-v-sotsialni-merezhi/ (accessed 01.12.22) [In Ukrainian].
Ivanenko, l. M. (2016) Socialnie merezi yak suchasniy marketengoviy instrument prosuvannya brendu [Social networks as a modern marketing tool for brand promotion]. Zbirnuk naykovuhpraz. Vinnytsia. pp. 190–197 [In Ukrainian].
Onishchenko, O. S., Horovy, V. M., Popyk, V. I. (2013). Socialnie merezi yak chunnuk rozvitky gromadanskogo syspilstva [Social networks as a factor in the development of civil society]. Nationalnaya Biblioteka Ukrainy imeni V. I. Vernadskogo. Kyiv. 220 p. [In Ukrainian].
Posibnyk z pytan vikorystannya socialnyh merez, rozrobleny Departamentom presy i publichnoi informatsii Koncultativnoi micii EU v Ukraini (2020). [Guide on the use of social networks, developed by the Press and Public Information Department of the EU Consultative Mission in Ukraine]. Kyiv. URL: https://dut.edu.ua/uploads/l_2221_75204611.pdf (accessed 01.12.22) [In Ukrainian].
Surovtsev, O. O. (2016). Socialnyi media marketing yak marketingova communicatia pidpriemstv pid chas vihody na zovnishnie rinki [Social media marketing as marketing communication of enterprises when entering foreign markets]. Naykoviy visnik Uzhgorodskogo nationalnogo universitety. Uzhgorod. pp. 145–148 [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).