МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ ОНЛАЙН ЗМІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПОТРЕБИ РИНКУ

Автор(и)

  • Тетяна Милимко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2023.29.300639

Ключові слова:

медіаменеджмент, медіа, журналістика, стратегія розвитку, онлайн-ЗМІ

Анотація

У сучасному цифровому світі конкуренція серед онлайн-ЗМІ стає все більш жорсткою. Аби вирізнятися та привернути увагу аудиторії, журналістам та редакторам необхідно постійно розвивати та вдосконалювати свої стратегії підвищення популярності видання. Українські ЗМІ активно застосовують різноманітні методи для досягнення цієї мети. У статті пропонуються до розгляду варіанти та приклади того, як, зважаючи на виклики часу, можна вивести онлайн-ЗМІ на високий рівень.

Посилання

Kaspirovych, R. (2014, May 08). Auditoriia Interneta Ukraina Mart 2004 r. [Internet audience, Ukraine. March, 2014] [Slideshow]. Slideshare. Retrieved October 23, 2023, from https://www.slideshare.net/rkaspirovych/3-2014-gemiusaudienceoverview1 [in Ukrainian].

Horodenko, L. M. (2014). Novitni media. Konspekt lektsii [The newest media. Lecture compedium] (241 p.). Kyiv. [in Ukrainian].

Dezhavnyi komitet telebachennia i radiomovlennia Ukrainy [The State Committee for Television and Radio-Broadcasting of Ukraine]. Retrieved November 23, 2023, from http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=68581&cat_id=33909 [in Ukrainian].

9 onlain media mozhna nazvaty yakisnymy i vidpovidalnymy – IMI (2022, September 26). Detector media. Retrieved November 23, 2023, from https://detector.media/infospace/article/203164/2022-09-26-9-onlayn-media-mozhna-nazvaty-yakisnymy-i-vidpovidalnymy-imi/ [in Ukrainian].

Dynamics of the Internet usage in Ukraine. (n.d.). Kyiv International Institute of Sociology. Retrieved October 23, 2023, from http://marketing.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=13&newsid=3 [in Ukrainian].

Internet zhurnalistyka [Digital journalism]. (n.d.). In Wikipedia. Retrieved October 23, 2023, from https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0 [in Ukrainian].

Karpan, O. (2015). Perspektyvy mobilnykh dodatkiv dlia ZMI [Prospects for mobile media applications]. Naukovi doslidzhennia ukrainskoho mediinoho kontentu: sotsialnyi vymir [Scientific research of Ukrainian media content: social dimension]. Retrieved October 23, 2023, from http://www.journ.univ.kiev.ua/ndumk/images/pdf/4_2015/ndumk_4_2015_o_karpan.pdf [in Ukainian].

Craig, R. (2007). Internet journalism: the work of a journalist and editor in new mass media [A. Ishchenko, Trans.]. Kyiv: Publishing house “Kyiv-Mohyla Academy”. [in Ukrainian].

Liga.net. Retrieved October 23, 2023, from https://www.liga.net/

Shalaiskyi, O. (2011, November 23). Kopipeist krutishyi, nizh ekskluzyv [Copypaste is cooler than an exclusive]. Texty.org.ua. Retrieved October 23, 2023, from http://texty.org.ua/pg/article/newsmaker/read/33816/Oleksij_ [in Ukrainian].

Ukrainski media, stavlennia ta dovira u 2023 r. Opytuvannia USAID-Internews shchodo spozhyvannia media [Attitude towards and trust in Ukrainian media in 2023. USAID-Internews opinion poll on media consumption]. (2023, November). Internews in Ukraine. Retrieved October 23, 2023, from https://internews.in.ua/wp-content/uploads/2023/10/Ukrainski-media-stavlennia-ta-dovira-2023r.pdf [in Ukrainian].

Potyatynik, B. V. (2010). Internet journalism (244 p.). Lviv: PAIS. [in Ukrainian].

Revunova, I. (2013). Concept of online media in media research. Visnyk of the Lviv University. Series Journalism, (38), 509–515. [in Ukrainian].

Tselishcheva, O. (2020, March 04). Stratehiia dlia media: navishcho vona potribna ta yak yii zrobyty [A strategy for media: why it is needed, and how to create it]. The Lede. Retrieved October 23, 2023, from https://www.thelede.media/management/2020/03/04/1174/ [in Ukrainian].

Ukrainska assotsiatsiia vydavtsiv periodychnoi presy [Ukrainian Association of Periodical Press Publishers]. Retrieved October 23, 2023, from http://www.uapp.org [in Ukrainian].

Ukrainska pravda [Ukrainian truth]. Retrieved October 23, 2023, from https://www.pravda.com.ua/ [in Ukainian].

Chabanenko, M. V. (2012). Robota zhurnalista v Internet-ZMI [The work of a journalist in the Internet media] (120 p.). Zaporizhzhia: ZNU. [in Ukrainian].

Digital Media – Worldwide. (n.d.). Statista. Retrieved October 23, 2023, from https://www.statista.com/outlook/200/100/digital-media/worldwide

Media Global Market Forecast to 2022. (2018). Market Reports World. Retrieved October 23, 2023, from https://www.marketreportsworld.com/enquiry/request-sample/13751109

Petkevych, A., & Galushko, O. (2019, December 13). Forming the Product Portfolio of Information Resource in the Internet. In ΛΌГOΣ: Collection of scientific papers (Vol. 1: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference “Problems and Perspectives of Implementation of Innovative Research Results”, December 13, 2019 – Valetta, Malta; pp. 9–12). Valetta, Republic of Malta : European Scientific Platform NGO.

Shankovskyi, O. (n.d.). Kak raspoznat feik [How to recognize a fake. Stopfake.org. Retrieved October 23, 2023, from https://www.stopfake.org/ru/kak-raspoznat-fejk/ [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-15

Номер

Розділ

Статті