СЦЕНАРІЙ ЯК СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ ТВОРЧОЇ РОБОТИ РЕЖИСЕРА В СУЧАСНОМУ КІНЕМАТОГРАФІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2023.29.300641Ключові слова:
сценарій, режисер, історія, глядач, сценарист, фільм жахівАнотація
Ця наукова робота спрямована на глибоке та всебічне вивчення сценаріїв та ролі режисера у сучасному кінематографічному процесі з метою розкриття системи їх взаємодії та впливу на створення творів кіномистецтва. Треба дослідити сценарій як структурну компоненту творчої роботи режисера. При вивчені проблематики необхідно проаналізувати важливість історії як фундаментального аспекту фільму та ключового структурного елементу в творчій роботі кінорежисера. У цьому контексті ретельно розглянути, як сценарій сприяє еволюції персонажів, визначає сюжетну лінію та впливає на емоційний спектр глядачів. Приділити увагу також ролі сценаріїв та взаємодії між сценаристом та режисером у процесі створення кінофільму.
Посилання
Chmil, H., & Voitseshchuk, M. (2019). Do pytannia horror yak zhanru suchasnoho ekrannoho prostoru [To the question of horror as a genre of modern screen space]. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universitetu Kultury i Mystetstv. Seriia: Audiovizualne Mystetstvo i Vyrobnytstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production], 2(2), 165–172. https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185693 [in Ukrainian].
Coppola, F. F., (2017). Live Cinema and Its Techniques (288 p.). New York: Liveright Publishing.
McKee, R. (1997). Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (488 p.). New York: Regal book.
Pogrebniak, G. (2023). Director’s techniques of recreating circus culture on the screen and in the arena. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universitetu Kultury i Mystetstv. Seriia: Audiovizualne Mystetstvo i Vyrobnytstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production], 6(1), 47-63. https://doi.org/10.31866/2617-2674.6.1.2023.279234
Rodriguez, R. (1996). Rebel Without a Crew, or How a 23-Year-Old Filmmaker with $7,000 Became a Hollywood Player (285 p.). New York: Plume Publishing.
Shirman, R., & Berdnikov, D. (2022). Manifestations of drama in feature films. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universitetu Kultury i Mystetstv. Seriia: Audiovizualne Mystetstvo i Vyrobnytstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production], 5(2), 199-206. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269528
Snyder, B. (2005). Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You’ll Ever Need (195 p.). Michael Wiese Productions.
Tarantino, Q. (2021). Once Upon a Time in Hollywood: a Novel (416 p.). New York: HarperCollins/Harper Perennial.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).