СЦЕНАРІЙ ЯК СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ ТВОРЧОЇ РОБОТИ РЕЖИСЕРА В СУЧАСНОМУ КІНЕМАТОГРАФІ

Автор(и)

  • Арсен Подосян Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2023.29.300641

Ключові слова:

сценарій, режисер, історія, глядач, сценарист, фільм жахів

Анотація

Ця наукова робота спрямована на глибоке та всебічне вивчення сценаріїв та ролі режисера у сучасному кінематографічному процесі з метою розкриття системи їх взаємодії та впливу на створення творів кіномистецтва. Треба дослідити сценарій як структурну компоненту творчої роботи режисера. При вивчені проблематики необхідно проаналізувати важливість історії як фундаментального аспекту фільму та ключового структурного елементу в творчій роботі кінорежисера. У цьому контексті ретельно розглянути, як сценарій сприяє еволюції персонажів, визначає сюжетну лінію та впливає на емоційний спектр глядачів. Приділити увагу також ролі сценаріїв та взаємодії між сценаристом та режисером у процесі створення кінофільму.

Посилання

Chmil, H., & Voitseshchuk, M. (2019). Do pytannia horror yak zhanru suchasnoho ekrannoho prostoru [To the question of horror as a genre of modern screen space]. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universitetu Kultury i Mystetstv. Seriia: Audiovizualne Mystetstvo i Vyrobnytstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production], 2(2), 165–172. https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185693 [in Ukrainian].

Coppola, F. F., (2017). Live Cinema and Its Techniques (288 p.). New York: Liveright Publishing.

McKee, R. (1997). Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (488 p.). New York: Regal book.

Pogrebniak, G. (2023). Director’s techniques of recreating circus culture on the screen and in the arena. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universitetu Kultury i Mystetstv. Seriia: Audiovizualne Mystetstvo i Vyrobnytstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production], 6(1), 47-63. https://doi.org/10.31866/2617-2674.6.1.2023.279234

Rodriguez, R. (1996). Rebel Without a Crew, or How a 23-Year-Old Filmmaker with $7,000 Became a Hollywood Player (285 p.). New York: Plume Publishing.

Shirman, R., & Berdnikov, D. (2022). Manifestations of drama in feature films. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universitetu Kultury i Mystetstv. Seriia: Audiovizualne Mystetstvo i Vyrobnytstvo [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production], 5(2), 199-206. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269528

Snyder, B. (2005). Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You’ll Ever Need (195 p.). Michael Wiese Productions.

Tarantino, Q. (2021). Once Upon a Time in Hollywood: a Novel (416 p.). New York: HarperCollins/Harper Perennial.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-15

Номер

Розділ

Статті