КОРПОРАТИВНА МЕДІАКРИТИКА В МЕРЕЖІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2018.24.153398Ключові слова:
регіональна медіакритика, корпоративна медіакритика, мережева медіакритикаАнотація
У статті досліджується специфіка корпоративної медіакритики в розрізі діяльності закритої мережевої журналістської групи. Вивчення медіакритичного досвіду журналістів дозволило акцентувати проблемні зони професії. Серед найважливіших проблем розглядаються низький професіоналізм, порушення професійної етики, стосунки із владними структурами тощо. Обговорення журналістами проблемних зон власної діяльності свідчить про актуальність корпоративної медіакритики як професійної реакції на якість журналістської роботи. Натомість розвиток корпоративної медіакритики вкрай уповільнюється через «закритість» професійних спільнот. У результаті пропонується створення відкритих медіакритичних платформ для фахового діалогу.
Посилання
Grinfel’d, V. A. (2015). Korporativnaja mediakritika na stranicah professional’nogo izdanija [Electronic resource] // Vestnik Leningradskogo gosudarstvennogo universiteta imeni A. S. Pushkina. Serija «Filologija», Tom 1, №3. – St. Peterburg : LGU imeni A. S. Pushkina, pp.118–126. − [Retrieved from] : https://cyberleninka.ru/article/v/korporativnaya-mediakritika-na-stranitsah-professionalnogo-izdaniya [In Russian].
Dovzhenko, O. Dlja chogho potribna mediakrytyka? [Electronic resource] // Mediakrytyka. − [Retrieved from] : http://www.mediakrytyka.info/za-scho-krytykuyut-media/dlya-choho-potribna-mediakrytyka.html [In Ukrainian].
Korochenskij, A. P. (2003) Mediakritika v teorii i praktike zhurnalistiki : dis... d-ra filol. nauk : 10.01.10 / Aleksandr Korochenskij. St. Peterburg, 467 p. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Діалог: медіа-студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).