КОРПОРАТИВНА МЕДІАКРИТИКА В МЕРЕЖІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Наталя Фенько Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2018.24.153398

Ключові слова:

регіональна медіакритика, корпоративна медіакритика, мережева медіакритика

Анотація

У статті досліджується специфіка корпоративної медіакритики в розрізі діяльності закритої мережевої журналістської групи. Вивчення медіакритичного досвіду журналістів дозволило акцентувати проблемні зони професії. Серед найважливіших проблем розглядаються низький професіоналізм, порушення професійної етики, стосунки із владними структурами тощо. Обговорення журналістами проблемних зон власної діяльності свідчить про актуальність корпоративної медіакритики як професійної реакції на якість журналістської роботи. Натомість розвиток корпоративної медіакритики вкрай уповільнюється через «закритість» професійних спільнот. У результаті пропонується створення відкритих медіакритичних платформ для фахового діалогу.

Посилання

Grinfel’d, V. A. (2015). Korporativnaja mediakritika na stranicah professional’nogo izdanija [Electronic resource] // Vestnik Leningradskogo gosudarstvennogo universiteta imeni A. S. Pushkina. Serija «Filologija», Tom 1, №3. – St. Peterburg : LGU imeni A. S. Pushkina, pp.118–126. − [Retrieved from] : https://cyberleninka.ru/article/v/korporativnaya-mediakritika-na-stranitsah-professionalnogo-izdaniya [In Russian].

Dovzhenko, O. Dlja chogho potribna mediakrytyka? [Electronic resource] // Mediakrytyka. − [Retrieved from] : http://www.mediakrytyka.info/za-scho-krytykuyut-media/dlya-choho-potribna-mediakrytyka.html [In Ukrainian].

Korochenskij, A. P. (2003) Mediakritika v teorii i praktike zhurnalistiki : dis... d-ra filol. nauk : 10.01.10 / Aleksandr Korochenskij. St. Peterburg, 467 p. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-16

Номер

Розділ

Статті