ВПЛИВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ РЕЦИПІЄНТОМ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2018.24.153401Ключові слова:
масова інформація, масова комунікація, соціальна мережа, моделі комунікаціїАнотація
У статті йдеться про особливості сприйняття людиною масової інформації, що транслюється сучасними медіаканалами. Розглянуто окремі питання трансформації сучасної системи масової комунікації. Описано специфіку руху масової інформації в мережі.
Особливості подачі та сприйняття масової інформації обґрунтовані також з точки зору самого масовокомунікативного процесу, – через вірогіднісну синергію різних моделей масової комунікації. Особливу увагу приділено моделі двоступеневого руху інформації Поля Лазарсфельда. Його умовиводи про те, що інформація, отримана через особистісні канали, працює відмінно щодо інформації, отриманої через канали масової комунікації, актуальна в оптиці питання стосовно впливу соціальних медіа.
Посилання
Ivanova O., Moiseieva O., Steblina N. (2018) Mistseva presa: Posibnik dlya ZMI. Yak regionalnim zhurnalistam pratsyuvati za chasiv novih media ta krizi democratii [Local Press: Media Guide. How regional journalists should work in the era of new media and democracy crisis] [Electronic resourse]. – [Retrieved from] : http://www.ualocal.media/ [In Ukrainian].
Castells, M. (2007) Internet – galaktika [The Internet Galaxy] Kyiv : Vakler [In Ukrainian].
Cooper, Ramo J. (2016). The Seventh Sense: Power, Fortune, and Survival in the Age of Networks B.: Little, Brown & Company [In Russian].
Lazarsfeld P. Berelson B. Gaudet H. (1969). The people’s choice N. Y. – L [In English].
Rizun, V.V. (2008). Teoriya masovoii comunikacii: pidrucnik dlya studentiv galuzi 0303 «zhurnalisitika ta informaciya» [The theory of mass communication: textbook for students in the field 0303 «journalism and information»] Кyiv : Publishing Center «Prosvita» [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Діалог: медіа-студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).