ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА ІНТЕРНЕТУ НА ПРОЦЕС ШТУЧНОГО ФОРМУВАННЯ МЕДІА-АУДИТОРІЙ

Автор(и)

  • Тетяна Сергіївна Шевченко Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.17.169727

Ключові слова:

медіа-аудиторія, тип медіаспоживання, формування аудиторії.

Анотація

Розглядається питання ролі засобів масової інформації у процесі формування медіа-аудиторії. Актуалізуються проблеми взаємодії ТБ та Інтернету зі своїми цільовими аудиторіями. Пропонується виділення різних типів медіаспоживання для кожного виду ЗМІ, розглядається варіант запозичення типу медіаспоживання одного ЗМІ для користування іншим видом ЗМІ. Пропонується вивчення аудиторії мас-медіа з огляду на характер медіаспоживання

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-07

Номер

Розділ

Статті