ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА ІНТЕРНЕТУ НА ПРОЦЕС ШТУЧНОГО ФОРМУВАННЯ МЕДІА-АУДИТОРІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.17.169727Ключові слова:
медіа-аудиторія, тип медіаспоживання, формування аудиторії.Анотація
Розглядається питання ролі засобів масової інформації у процесі формування медіа-аудиторії. Актуалізуються проблеми взаємодії ТБ та Інтернету зі своїми цільовими аудиторіями. Пропонується виділення різних типів медіаспоживання для кожного виду ЗМІ, розглядається варіант запозичення типу медіаспоживання одного ЗМІ для користування іншим видом ЗМІ. Пропонується вивчення аудиторії мас-медіа з огляду на характер медіаспоживання
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Діалог: медіа-студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).