ЗМІ ТА ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Рижко Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.17.169798

Ключові слова:

аксіологія, цінність, ціннісні парадигми, засоби масової комунікації, позитивні концепти, негативні концепти

Анотація

У статті представлено зріз аксіологічних настанов майбутніх журналістів як спробу з’ясування ціннісних орієнтацій їх і визначення ролі ЗМІ у формуванні (трансформації) цінностей і ціннісних парадигм, з огляду на те, що саме студенти спеціальності «журналістика» сьогодні ще є споживачами цінностей, які репрезентують ЗМІ, а незабаром стануть продуцентами цінностей, які споживатимемо ми. Також здійснено спробу окреслити коло мас-медійних ресурсів, інформації з яких надають перевагу респонденти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-07

Номер

Розділ

Статті