МИФОЛОГИЯ КАК СРЕДСТВО МАНИПУЛИРОВАНИЯ В ПОЛИТИЧЕСКОЙ РЕКЛАМЕ (НА ПРИМЕРЕ ПАРЛАМЕНТСКИХ ВЫБОРОВ 2012 г.)

Автор(и)

  • Ольга Сергіївна Хмель Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.17.169881

Ключові слова:

вибори–2012, політична міфологія, передвиборчі маніпуляції.

Анотація

У статті розглянуто феномен маніпулювання політичними силами, які брали участь у парламентській кампанії 2012 року, елементарними структурами колективного несвідомого. Акцентовані такі міфологічні категорії в поетиці політичної реклами зазначеного періоду, як «вибори-ініціація», «важке минуле — прекрасне майбутнє», «старий — новий вождь» та ін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-10

Номер

Розділ

Статті