СТЕРЕОТИПІЗАЦІЯ ҐЕНДЕРНИХ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ НА ТЕЛЕБАЧЕННІ

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Фурманкевич Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2013.17.169900

Ключові слова:

стереотип, ґендер, реклама, ґендерні образи, маскулізм, фемінізм

Анотація

У статті аналізуються стереотипи, оскільки є невід’ємними компонентами індивідуальної та масової свідомості. Досліджуються рекламні ролики, що змальовують образ чоловіка чи жінки, їхні ролі, які транслюються на загальнонаціональних телеканалах «Інтер» та «1+1», а також простежуються образи сучасного чоловіка та жінки, які формуються у суспільстві під впливом ґендерних стереотипів і відображаються в телерекламі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-10

Номер

Розділ

Статті