СУЧАСНИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ PR В ОДЕСЬКОМУ РЕГІОНІ: СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ

Автор(и)

  • Алла Федосіївна Коваленко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2012.15.170463

Ключові слова:

PR-стратегія, екологія, порт, промоушен, імідж

Анотація

Стаття присвячується дослідженню функціонування сучасного екологічного PR в Одеській області. Встановлено, що сьогодні екологічний промоушен втратив політичне забарвлення, він поєднує традиційну екологічну направленість з економічними й культурними інтересами, взаємодіє з усіма суб’єктами комунікації та переважно виконує іміджеформувальну функцію.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-14

Номер

Розділ

Статті