український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій
Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Діалог: медіа-студії
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 15 (2012)
№ 15 (2012)
Опубліковано:
2019-06-19
Статті
БАЗОВА МОДЕЛЬ ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Олександр Васильович Александров
7-16
PDF
САТИРА И АБСУРД КАК СПОСОБЫ РЕАЛИЗАЦИИ КОММУНИКАТИВНОЙ ФУНКЦИИ ЛИТЕРАТУРЫ
Людмила Олексіївна Губа
17-27
PDF
АСПЕКТИ СИМВОЛІЗАЦІЇ КАРТИНИ СВІТУ В СЛУЖБІ КНЯЗЮ ВОЛОДИМИРУ
Євген Володимирович Джиджора
28-38
PDF
КОММУНИКАТИВНАЯ ТРАНСФОРМАЦИЯ ЖАНРА В ТВОРЧЕСТВЕ А. АВЕРЧЕНКО
Наталія Василівна Підмогильна
39-45
PDF
КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ РАЦІОНАЛЬНОГО НАЧАЛА ПАМФЛЕТНОГО ЖАНРУ (на прикладі памфлетів М. Хвильового)
Марія Іванівна Слюсаренко
46-53
PDF
СИНТАКСИЧНІ ЗАСОБИ ХУДОЖНЬОГО ОРНАМЕНТУВАННЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ
Володимир Миколайович Супрун
54-59
PDF
ГАЗЕТНА ПУБЛІЦИСТИКА ЮРІЯ АНДРУХОВИЧА 1997–2007 РР.: ЗАСОБИ ВПЛИВУ
Максим Вікторович Фірсенко
60-73
PDF
ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ПРОЕКТ «ІНШИЙ ФОРМАТ»: ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Тетяна Миколаївна Шевченко
74-82
PDF
ГЕНЕЗИС І ПРЕДМЕТНА ГАЛУЗЬ НАУКИ ПРО ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
Віта Віталіївна Березенко
83-92
PDF
ВІДОБРАЖЕННЯ РОЛІ ТА ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ДОКТРИНІ ВАТИКАНУ
Галина Іванівна Білак
93-100
PDF
ПРО ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДСТАВІ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ
Олександр Михайлович Виходець
101-114
PDF
МОВА ЕКРАНУ В ЗОНІ ЦИФРОВИХ І ВІРТУАЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
Олена Андріївна Іванова
115-124
PDF
СУЧАСНИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ PR В ОДЕСЬКОМУ РЕГІОНІ: СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ
Алла Федосіївна Коваленко
125-136
PDF
ІНФОРМАЦІЙНА ДОБА: ПОЛІТИЧНІ ПРОЯВИ ІДЕОЛОГІЇ
Вікторія Анатоліївна Ковпак
137-146
PDF
РОЗБУДОВА ТИПОЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ НОВИХ МЕДІА
Марія Василівна Комова
147-155
PDF
«КНИГА ХУДОЖНИКА»: ТЕРМІНОЛОГІЧНІ ТРУДНОЩІ
Галина Богданівна Листвак
156-164
PDF
УНИВЕРСАЛИЗАЦИЯ ПОНЯТИЯ «ИДЕНТИЧНОСТЬ» В СОЦИОГУМАНИТАРНОМ ЗНАНИИ ХХ ВЕКА
Олена Павлівна Матузкова
165-174
PDF
СТЕРЕОТИПИ АМЕРИКАНСЬКОГО КІНО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ СВІДОМОСТІ (на прикладі оскароносних фільмів)
Олег Володимирович Пархітько
175-187
PDF
«SUPRAPHON» В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ЧЕХІЇ: МИНУЛЕ І СЬОГОДЕННЯ
Олег Володимирович Синєокий
188-198
PDF
ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЕЛЕГІЇ Р. М. РІЛЬКЕ («MARINA-ELEGIE»): АДЕКВАТНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗМІСТУ І ФОРМИ
Ксенія Леонідівна Сізова
199-210
PDF
СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ У ПЛАНУВАННІ ПР-ПРОГРАМ
Юлія Михайлівна Шафаренко
211-218
PDF
МОДИФІКАЦІЇ ПОРТРЕТНОГО НАРИСУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ГАЗЕТНІЙ ПРАКТИЦІ (на матеріалі загальноукраїнських та регіональних видань початку ХХІ ст.)
Світлана Вікторівна Белькова
219-232
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ МЕДІАОБРАЗУ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ
Сергій Володимирович Демченко
233-240
PDF
КОЛУМНІСТИКА ЯК УНІКАЛЬНЕ ЯВИЩЕ У СУЧАСНИХ ЗМІ
Олена Михайлівна Деяк-Якобишин
241-246
PDF
ЖУРНАЛИ СІМЕЙНОГО ТИПУ В СИСТЕМІ ДРУКОВАНИХ ЗМІ
Ірина Миколаївна Дяченко
247-256
PDF
ТЕМА ЭВТАНАЗИИ НА СТАНИЦАХ ГАЗЕТЫ «ЗЕРКАЛО НЕДЕЛИ» (2000–2011 гг.)
Ольга Вікторівна Дяченко
257-265
PDF
ПРОБЛЕМИ ТЕКСТУ І ЖАНРУ В ТЕЛЕВІЗІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
Олеся Олександрівна Жук
266-275
PDF
ФОРМУВАННЯ ВЕБ-КАТАЛОГІВ КОНФЕСІЙНИХ ВИДАНЬ УКРНЕТУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Світлана Анатоліївна Козиряцька
276-286
PDF
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ФОРМАТУ ІНФОТЕЙНМЕНТ В ЕФІРІ УКРАЇНСЬКИХ ТЕЛЕКАНАЛІВ
Марина Олександрівна Макущенко
287-295
PDF
В ПОИСКАХ БОЛЕВЫХ ТОЧЕК «КИНОШНОГО» ЗРИТЕЛЯ
Ірина Віталіївна Мацишина
296-308
PDF
ОСНОВОПОЛОЖНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ШВЕДСЬКОЇ ПРЕСИ: ТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО
Хіва Тахір Саліх
309-316
PDF
РОСІЙСЬКА ПОЛІТИКА США ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст. ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПРЕСИ ХЕРСОНСЬКОЇ ТА БЕССАРАБСЬКОЇ ГУБЕРНІЙ
Ірина Володимирівна Сидун
317-325
PDF
ФОРМАТ СУЧАСНОЇ ІНТЕРНЕТ-КОРЕСПОНДЕНЦІЇ (на матеріалі публікацій «Української правди»)
Наталія Олександрівна Стеблина
326-340
PDF
ФУНКЦІЇ БЛОГІВ НА САЙТАХ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-ЗМІ
Ірина Юріївна Тонкіх
341-350
PDF
«НОВИЙ ЖУРНАЛІЗМ» В УКРАЇНСЬКІЙ І ПОЛЬСЬКІЙ ТРАДИЦІЯХ
Лілія Мар’янівна Шутяк
351-360
PDF
ПРОСУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА БРЕНДУ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Максим Володимирович Демченко
361-367
PDF
ПРАГМАТИЧНА МЕТА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ НА РАДІО ТА СТРАТЕГІЇ Й ТАКТИКИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНЕ ОСМИСЛЕННЯ ПОНЯТЬ
Наталія Олексіївна Ковтун
368-377
PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ
Тетяна Володимирівна Лобойко
378-389
PDF
МЕНТАЛЬНО-КОГНІТИВНА ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОГО PR
Наталія Борисівна Мантуло
390-399
PDF
СПОСОБЫ ПРИМЕНЕНИЯ НЕЙРОЛИНГВИСТИЧЕСКОГО ПРОГРАММИРОВАНИЯ В СМИ (на примере использования маркировки в рекламном сообщении)
Сергій Петрович Мельник
400-405
PDF
СПЕЦИФІКА КОНТЕНТУ РЕКЛАМНИХ ПОДАЧ (НА ПРИКЛАДІ ДРУКОВАНИХ МАС-МЕДІА КРИМУ)
Айше Вадимівна Платонова
406-414
PDF
СОЦИАЛЬНО-ДЕЛОВЫЕ КОНТАКТЫ МЕЖДУ ЗАКАЗЧИКАМИ И ИСПОЛНИТЕЛЯМИ МАССОВЫХ МЕРОПРИЯТИЙ В ШОУ-БИЗНЕСЕ
Олександр Олександрович Самсон
415-421
PDF
СПЕЦИФІКА ТІЗЕР-КАМПАНІЇ НА УКРАЇНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ РИНКУ
Наталія Михайлівна Фурманкевич
422-430
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems