КЛАСИФІКАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Лобойко Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2012.15.170820

Ключові слова:

психологічний вплив, соціальна реклама, сприйняття, свідомість, суспільство

Анотація

У статті розглянуто поняття психологічного впливу соціальної реклами на свідомість сучасної людини, розроблена класифікація механізмів цього впливу. Основну увагу приділено особливостям механізмів психологічного впливу на прикладах вітчизняної та зарубіжної соціальної реклами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-19

Номер

Розділ

Статті