В ПОИСКАХ БОЛЕВЫХ ТОЧЕК «КИНОШНОГО» ЗРИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Ірина Віталіївна Мацишина Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2012.15.170733

Ключові слова:

колективне несвідоме, психоаналіз, образ, наратив, межкоммунікатівность, ірраціональність, саспенс, нейрофільмінг, кіносеміотіка, візуальність

Анотація

У статті робиться спроба інтерпретації комерційного кіно як хаосу візуального. Синтез глядацького ірраціонального і авторського раціоналізму, з точки зору психоаналізу, відкриває нове розуміння кіно як індустрії чуттєвого. Так феномен кінотексту стає репродукцією внутрішніх особливостей людини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-18

Номер

Розділ

Статті