СПЕЦИФІКА ТІЗЕР-КАМПАНІЇ НА УКРАЇНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Фурманкевич Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2012.15.170840

Ключові слова:

комунікації, засоби масової інформації, тізер-кампанія, ревілейшн, таємниця, інтрига, прес-реліз.

Анотація

У статті були досліджені особливості тізер-кампанії на українському ринку реклами. У процесі дослідження були сформовані деякі правила, які допоможуть тізер-кампанії бути успішною. Наведені приклади допоможуть зрозуміти головне в їх проведенні, та структура тізер-кампанії після цього стане кращою та результативнішою.

Біографія автора

Наталія Михайлівна Фурманкевич, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Фурманкевич Наталія Михайлівна

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-19

Номер

Розділ

Статті