ПРАГМАТИЧНА МЕТА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ НА РАДІО ТА СТРАТЕГІЇ Й ТАКТИКИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНЕ ОСМИСЛЕННЯ ПОНЯТЬ

Автор(и)

  • Наталія Олексіївна Ковтун Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2308-3255.2012.15.170815

Ключові слова:

рекламний радіодискурс, прагматична мета рекламної комунікації, комунікативна інтенція, комунікативні стратегії, комунікативні тактики

Анотація

У статті здійснено спробу синтезувати існуючі знання про мету рекламного дискурсу на радіо, специфіку комунікативних стратегій і тактик її реалізації, представлено теоретичне тлумачення цих понять у контексті дискурсивного аналізу радіореклами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-19

Номер

Розділ

Статті