український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій

Пошук


 
Випуск Назва
 
№ 9 (2009) ПРИНЦИПИ ТИПОЛОГІЗАЦІЇ ЗАГОЛОВКІВ (за матеріалами газети «Спорт-экспресс») Анотація  PDF
Лариса Павлівна Зеленко, Олег Володимирович Пархітько
 
№ 8 (2009) СИСТЕМА РУБРИК І ВИДИ ЗАГОЛОВКІВ У РЕГІОНАЛЬНІЙ ПРЕСІ (НА ПРИКЛАДІ ЗАПОРІЗЬКИХ ГАЗЕТ 40–90-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ) Анотація  PDF
Марія Дяченко
 
№ 25 (2019) Специфіка використання фразем у медійних заголовках: психолінгвістичний аспект Анотація  PDF
Інна Лакомська
 
№ 10 (2010) АБСУРДНІ ЗАГОЛОВКИ НА ШПАЛЬТАХ РЕГІОНАЛЬНИХ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (за матеріалами сумського тижневика «Ваш шанс») Анотація  PDF
Олена Сушкова
 
№ 9 (2009) МОВНОСТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАГОЛОВКІВ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЖУРНАЛІСТСЬКОГО ТЕКСТУ Анотація  PDF
Ольга Андріївна Мітчук
 
1 - 5 з 5 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо