український науковий рецензований журнал із соціальних комунікацій

Пошук


 
Випуск Назва
 
№ 25 (2019) Контент дитячого блогінгу України відеохостингу YOU TUBE: чинники популярності (за матеріалами каналу «Познаватель») Анотація  PDF
Олена Хобта
 
№ 25 (2019) Трансмедійний сторітелінг як синергія жанрів, цифрового контенту та мультимедійних платформ Анотація  PDF
Сергій Азєєв
 
№ 24 (2018) КОНТЕНТ ДИТЯЧОГО БЛОГІНГУ УКРАЇНИ ВІДЕОХОСТИНГУ YOUTUBE: ОСОБЛИВОСТІ ЖАНРОЛОГІЇ Анотація  PDF
Олена Ігорівна Хобта
 
№ 15 (2012) СПЕЦИФІКА КОНТЕНТУ РЕКЛАМНИХ ПОДАЧ (НА ПРИКЛАДІ ДРУКОВАНИХ МАС-МЕДІА КРИМУ) Анотація  PDF
Айше Вадимівна Платонова
 
№ 17 (2013) ЗАБОРОНЕНІ ВИДИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПРЕСІ Анотація  PDF
Мар’яна Олегівна Кіца
 
№ 18-19 (2014) ТИПОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЛОВИХ ВИДАНЬ «FINANCIAL TIMES» («ФІНАНСОВІ ЧАСИ», ВЕЛИКА БРИТАНІЯ) ТА «ДЕЛОВАЯ НЕДЕЛЯ-FT» (УКРАЇНА) Анотація  PDF
Людмила Миколаївна Дудченко
 
№ 18-19 (2014) МЕДИЧНІ ЧАСОПИСИ ПОЛТАВСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ (1892–1917 рр.) Анотація  PDF
Євгенія Володимирівна Подобна
 
№ 18-19 (2014) ДО ПРОБЛЕМИ КОНТЕНТНИХ СПРОМОЖНОСТЕЙ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА Анотація  PDF
Андрій Любомирович Калинів
 
№ 20 (2015) АЛЬТЕРНАТИВНА ПРЕСА — АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА НІМЕЦЬКОГО ЖУРНАЛІСТИКОЗНАВСТВА Анотація  PDF
Юлія Станіславівна Бондаренко
 
№ 20 (2015) ЛІБЕРАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА В СТРУКТУРІ ГУМАНІТАРНО-ПОЛІТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ Анотація  PDF
Ольга Андріївна Мітчук
 
№ 21 (2015) Особливості контенту в сучасному журналістикознавстві Анотація
Вікторія Едуардівна Шевченко
 
1 - 11 з 11 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо